رفع مشکل نشتی استخر
نوشته شده توسط : estakhrbama

استخر شما ممکن است کاملا جدید بوده و در شرایط ایده آلی قرار داشته باشد، اما هنوز هم هزینه بالایی را برای شما داشته باشد؛ استخرها یک سرمایه گذاری عالی هستند، اما برخی از هزینه ها می تواند باور نکردنی باشد، به خصوص اگر به انجام تعمیرات نیاز باشد؛ اگر لوله و خطوط آبی سیستم شما دچار نشتی استخر شده است، بهتر است سریعا این مشکل را رفع کنید. چرا که اگر به مدت طولانی باقی بماند، یک نشت کوچک می تواند به یک مشکل بزرگ تبدیل شود. در ادامه به مواردی می پردازیم که در صورت پیدا کردن هرگونه نشتی در خطوط آبی استخر باید مد نظر داشته باشید.

احتمالا حدود 20،000 گالن آب در استخر شما وجود داشته باشد. به همین دلیل، تشخیص و شناسایی کردن هرگونه نشتی استخر ممکن است دشوار باشد. اما ما قصد داریم تا دو راه ساده و انجام پذیر را برای شما شرح دهیم.

روش نخست برای زمانی است که استخر شما بیشتر از حد معمول آب از دست می دهد. آب استخر دائما از طریق تبخیر شدن و پاچیده شدن به اطراف از دست می رود، اما اگر حس می کنید که سرعت هدر رفتئن آب بسیار بالا است، ممکن است به دلیل وجود نشتی خطوط آبی باشد. به منظور مطمئن شدن از این قضیه باید یک آزمایش انجام دهید، به نحوی که یک سطل آب پر کنید و سطح آب آن را علامت بزنید. همچنین سطح آب استخر را نیز علامت بزنید. پس از گذشت 24 ساعت، اگر استخر با سرعت بیشتری نسبت به سطل آب از دست داده باشد، سیستم شما طبیعتا با مشکل نشتی دست و پنجه نرم می کند.

مسئله دیگر برای زمانی است که استخر در هنگام روشن بودن پمپ سیستم آب از دست می دهد. اگر آب مخرن تیره و کدر است، ممکن است به دلیل این باشد که شما آب تمیز را از دست می دهید و یا آب استخر توسط فیبترهای کثیف پمپاژ می شود.

موارد دیگری که می توانید بررسی کنید شامل پایین بودن جریان آبی، پمپ استخر شل شده، فشار پایین فیلترهای استخر و روند چالش برانگیز پمپاژ آب توسط پمپ استخری می باشد.

بهترین روش برای رفع مشکل نشتی استخر، تماس گرفتن با یک تکنسین استخری می باشد. اگر گمان می کنید که در صورت انجام این کار به تنهایی می توانید در صرف هزینه ها صرفه جویی کنید کاملا در اشتباهید چرا که ممکن است با دست کاری سیستم خطاهای دیگری را به وجود آورید که حل مشکل آن ها نیز به خودی خود هزینه بردار خواهد بود.

پیشنهادات ما :

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر
مرکز فروش لوازم استخر
لوازم و تجهیزات استخر
قیمت لوله یو پی وی سی
لیست قیمت لوله یو پی وی سی
تاسیسات استخر
استخر و سونا و جکوزی
قیمت انواع وان جکوزی
فروش آبنما
قیمت آبنما





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: